Van de stille Kempen naar Den Bosch - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Lise Geukens - WaarBenJij.nu Van de stille Kempen naar Den Bosch - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Lise Geukens - WaarBenJij.nu

Van de stille Kempen naar Den Bosch

Blijf op de hoogte en volg Lise

05 September 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Heej allemaal!

Ik neem jullie graag mee doorheen mijn eerste week op internationale studie.
Op 28 augustus ben ik hier aangekomen, helemaal klaar voor het spannende avontuur. Momenteel verblijf ik in Vught, net buiten Den Bosch op 7 km van de Fontys hogeschool waar ik Pedagogisch Management in de Kinderopvang ga volgen. Er staat me dus elke dag een mooi tripje met de fiets te wachten!
Maandag 29 augustus startte de eerste lessen hier. Ik volg Management en Ondernemerschap in het tweede jaar. De opleiding hier is nog een beetje kleiner dan de onze in Antwerpen, het tweede jaar zijn namelijk 19 studenten!

Gelukkig zijn het allemaal super lieve meiden die me snel wegwijs maken in mijn nieuwe school. En Emma, één van mijn klasgenoten liet me ook Den Bosch zien! Dankzij haar loop ik nu niet meer verloren (of toch niet meer op de weg tussen mijn kamer en de school).

Momenteel probeer hou ik me vooral nog bezig met mijn weg vinden in de nieuwe leerstof en de nieuwe omgeving. Hopelijk kan ik ook snel de rest van de omgeving en het leven hier verder ontdekken.

Ik hou jullie op de hoogte!